środa, 5 września 2012

Informacja

Postanowiłam założyć osobnego bloga o tematyce twincest. Na razie umieszczę na nim moje dwa one-shoty i prolog. Pierwszy rozdział opowiadania" Granice miłości" pojawi się dopiero w październiku, ponieważ wyjeżdżam na  dłuższy okres. Mam nadzieję, że dopadnie mnie wtedy wena i jak wrócę to coś opublikuję. Zapraszam wszystkich na www.granicemilosci-twincest.blogspot.com
Jeśli chodzi o Adommy, to we wtorek dodam nowy odcinek, a kolejny dopiero po powrocie. Trochę odpoczniecie ode mnie. Pozdrawiam.Buziaki!

3 komentarze:

  1. Będę tęsknić, ale wierzę, że na wyjeździe wpadnie ci do głowy jeszcze więcej ciekawych pomysłów, które później wykorzystasz. A teraz czekam na kolejny, wtorkowy odcinek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Bardzo dziękuje za dodanie do linków, oraz życzę udanego wyjazdu i morza fantastycznych pomysłów, to naprawdę bardzo miłe, że postanowiłaś pozytywnie podejść do mojego opowiadanio- podobnego tworu, Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejo, na razie piszę, żeby podziękować za wspaniałe komentarze. Nie wiesz nawet ile radochy mi sprawia ich czytanie xD jak tylko będę mogła, wezmę się za czytanie Twojego opowiadania i na pewno skomentuję każdy odcinek :) buziaki i jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń