poniedziałek, 11 lutego 2013

Ogłoszenie

Przepraszam Was wszystkich, ale ostatnio mam w życiu zawirowania, przez co mam problem z pisaniem. Wiem, że to marne tłumaczenie. Obiecuję,że w tym tygodniu pojawi się odcinek. Wasze ponaglenia, motywują mnie do pisania. Jeszcze raz przepraszam, ale na pewne rzeczy nie mam wpływu. Pozdrawiam wszystkich czytelników.
A przy okazji szukam przeciwnika do pojedynku literackiego o tematyce Adommy, ogłoszonego przez Drache. Gdyby ktoś był chętny to zapraszam.

7 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę na nowy odcinek i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Kitty! Pamiętasz mnie jeszcze? Wiem, że dawno się nie odzywałam, straszny bałagan w życiu mam ostatnio... Ale chciałam tylko poinformować, że udało mi się w końcu napisać Epilog do High School Intricacies. Obiecałam, że dam znać, kiedy się pojawi, więc... Oto jest!
    http://www.fanfiction.net/s/8258314/18/High-School-Intricacies
    Gdybyś miała ochotę i czas przeczytać, serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam, powodzenia w pisaniu, oraz jeszcze raz przepraszam, że pojawiam się tak niespodziewanie po długiej przerwie.
    Kate xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się że w krótce będzie nowy odcinek :)
    Ale mam prośbę: możesz mniej używać słów: "każda komórka mojego ciała"?
    Pozdro dla wszystkich oraz całusy i uściski z okazji walentynek :* <3
    LambertoSzajbuska

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością :D
    a o co chodzi dokładniej z tym pojedynkiem? brzmi ciekawie i intrygująco...

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę doczekać aż pojawi się nowy odcineek :D czekam z niecierpliwością .. :d pozdrawiam i zyczę wenyy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kitty kiedy nowy odcinek ? czekam czekam a tu nie ma , dziewczyno nie męcz mnie ! Co z Tommym, on w końcu wraca do Adama chce wiedzieć co sie będzie działo a ty mi nie pozwalasz :< ale poczekam, bo warto :)

    ~Till

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wiadomość, wszyscy czekamy :)
    Pozdrawiam i życzę dużo wolnego czasu.
    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń